söndag 5 december 2010

Byron Bay 6/12 - 2010

Hej hej!

Nu befinner vi oss i Byron Bay. Innan dess har vi varit i Surfers paradise, bara regn regn och ater regn. Det ar de det mesta kretsar kring just nu..tyvarr. Ska inte lata bitter men lite segt nar man har forvantat sig soool! Men vi haller hoppet pa topp! Inte sa mycket att skriva om surfers faktiskt...blev mycket tid pa rummet pga regnet. En del mys med gott och film...inte dumt det heller.
Iom vadret, har det blivit endel shoppning bla. julklappar och vi alla fick tag pa en nyarsklanning! :)

Sen allt krangel med vart flyg....missar ju det med 55 min i London. Efter mycket ringande och krangel tror vi att det loser sig! Vantar ihardigt pa svar fran travelpartner som forhoppningsvis ger oss platser pa ett senare flyg, kommer hem till julafton iaf!

Kom till Byron bay igar och fastnade utanfor en biograf! Sa vi unnade oss en film med popcorn och godis! :) En valdigt trevlig kvall och en hel del skratt framfor Due Date.
Idag sag vi nagra solstrimmor mellan molnen, sa vi tog pa bikinisarna och drog till stranden. Blev val kanske en halvtimme sol, resten moln...men inte sa dumt! Nar vi kande regndropparna drog vi oss tillbaka, och snart oppnade sig himlen aterigen! :) Har kommer vi stanna i tre natter till, sen tar vi nattbussen till Sydney. Imorgon tar vi troligtvis en dagstur till staden Nimbin, ska bli kul.

Saknar er alla darhemma. Och aterigen om du ser detta, Grattis i efterskott Daniel! :)

Puss och kram pa er alla!

- Malin <3

1 kommentar:

  1. Här har vi inte sett regn på länge det vi ser och som kommer i nederbörd är snö.. Massor med snö..

    Usch va trist att det blir så tokigt för er på vägen hem i London. Hoppas dom löser det så ni inte behöver sitta och vänta på flyget allt för länge.

    Låter som ni haft himla härligt även om ni haft regn. Bättre att shoppa i regn än i solsken ;)

    P & K

    SvaraRadera