On the road again...

lördag 23 oktober 2010

23e oktober 2010, 16 dagar kvar till avresa

Testing, teeeeesting.
Upplagd av On the road again... kl. 10:44 1 kommentar:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Senare inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Bloggintresserade

Bloggarkiv

  • ▼  2010 (17)
    • ►  december (3)
    • ►  november (13)
    • ▼  oktober (1)
      • 23e oktober 2010, 16 dagar kvar till avresa
On the road again...
Golden Coast, Australia
Den 8e november åker vi till Australien och möter våra underbara vänner Linnea och Frida, och det blir vår andra resa tillsammans. Den första resan spenderades i vårat älskade Thailand, hösten 2009. Vi kommer spendera ca 6 veckor i Australien, och under denna tid är det tänkt att vi ska avverka den fina östkusten, även kallad "The golden coast". Detta gör vi med hjälp av våra busspass hos bussbolaget Greyhound - vi kommer alltså åka buss den långa biten, men vi tar lite i taget och stannar på de ställen vi känner för. Ni kommer alltså få följa oss på vår resa, och det är antingen Josefine eller Malin som kommer stå för skrivandet :-)
Visa hela min profil
Temat Eterisk. Använder Blogger.