Hej :)
Idag har vi anlant till Noosa efter 17 h och 45 min bussfard! Kan saga att man ar nagot mor...men det var en nattbuss sa att alla sov nog hyfsat bra ialla fall (som man nu kan gora pa en buss).
Vi har haft nagra bra dagar pa Airlie Beach, som vi har slappat och bara haft det allmant skont. Har tyvarr regnat endel, men det ar ju varmt i alla fall. Har gatt runt och tittat lite i affarer, hittade lite till er dar hemma! Sista kvallen sa traffade vi pa det killganget som vi bodde med pa Magnetic Island. Det visade sig att de bodde pa samma hostel som vi aven har! Hade en riktigt trevlig kvall :)
Igar morse fick vi checka ut vid 10, gick darefter till poolen och gottade oss i solen! Bussen gick inte forren 18:55, sa vi hade lite tid att fordriva. Gjorde lite strosaker for att fa tiden att ga, internet, lunch och inte att glomma, kopte godis!!! Nagot som inte hor till vanligheterna, men nar man ska aka sa langt ar det okej :)
Sen vaknade jag mitt i natten av att jag fatt massa bett och kliade overallt! Sa nu ar det bara att tvatta alla de kladerna jag hade pa mig och halla tummarna pa att det inte ar bedbugs!
Val framme i Noosa, gick vi ner till stranden...var val sadar vader men helt acceptabelt, alla var trotta efter resan sa tror att vi somnade allihop :P Fick gratis middag har pa hostelet, gratis e gott som man sager! Alltid valkommet :)
Imorgon bar det av till Australian Zoo, ska bli riktigt roligt :)
Saknar er darhemma!
Puss och Kram Malin <3
Åh fy! Låter inte kul med en sån bussresa och inte heller med alla bett..
SvaraRaderaHärligt att få följa med på er resa så här.. Vill ni kan ni hänga med på vår resa till Ice hotel i januari.. :) Inte lika varmt.. Si så där 20 minus! :D Kallt!!
Mer info kommer att komma på FB.
Här hemma är det just nu -7 och snö.. Det har nästan snöat lite varje dag. Så det finns en del snö.
Malin har du kommit på vem du saknar av gubbarna och gummorna på jobbet ännu? Hahaha
Va rädd om er!
P & K
Ja just det ja, ni ska ju dit! Ar mossorna klara an?! :) Va mysigt med sno, har sett lite bilder pa fb..och man langtar faktiskt hem!
SvaraRaderaTankte faktiskt pa V idag. Tror jag ska kopa nagon liten koala eller kangru till henne! :) Hoppas alla mar bra dar hemma.
Hoppas ni ser till att jag far ordentligt med jobb nu nar jag kommer hem ;) Borjar inte skolan forren i mitten av januari, sa jag tankte jobba lite fram tills dess!
puss och kram - Malin
Klart vi ser till att det finns jobb! :)
SvaraRaderaJa det lyser upp en hel del med snön så det gör ju det hela lite lättare. Inte så himla mörkt på kvällen.
Jodå vi mår allt bra även om det är kallt.. Brr! -9 grader i går kväll.
Alla mössorna är klara och dom är så fina. :) Kommer att bli en bra överaskning till dom alla.
Va rädd om er.
P & K Jenny