Hej hej gottfolk :)
Har var sista natt har pa Magnetic island, har tyvarr inte varit det basta vadret men vi har allt fatt oss nagra solglimtar. Imorgon drar vi till Airlie Beach for att forhoppningsvis fa nagra soliga, underbara dagar.
Har haft en bra tid har pa on, har slappat endel, eftersom det har regnat! Vi har bott i ett 10dorm med 5 killar. Ett skont gang som vi hangt med endel! I ovrigt ar det en ganska lugn o, med inte sa jattemycket att gora.
Sa idag bestamde vi oss for att hyra en moke (liten skruttig bil) for att kunna se on lite mer! Fick for forsta gangen lara mig att kora pa FEL sida vagen :P Kandes valdigt skumt men man kom in i det ganska fort. Konstigt att ha vaxelspaken pa fel sida och att blinkersen sitter pa fel sida ocksa, vilket resulterade i att jag hela tiden satte pa vindrutetorkaren istallet! Tog bilen till ett stalle pa andra sidan on som heter Horseshoe bay, med vacker strand dar vi ocksa at lunch senare pa dagen.
Det fanns en vandringsled som vi trodde var 4km att ga men det visade sig bara vara ena hallet, sa det blev 8 km istallet. Harligt med lite motion!!!
Under denna promenaden kunde man aven se koalor i det vilda, om man hade valdig tur....vilket vi hade!!!! Pa vagen tillbaka, fick vi allt syn pa en som satt och sov uppe i ett trad :) Sa himla sot en...valdigt kul att ha sett nar man ar har!
Ha det sa bra dar hemma :)
Puss och Kram Malin!
Haha vilken tur ni hade som fick syn på en koala! Hoppas ni fotade!! Modigt av dig Malin att köra i en spegelvänd bil!!!
SvaraRaderaHa det bäst!!!
/Johanna
Fy va läskigt att köra bil dels på fel sida vägen och sedan helt spegelvänd..
SvaraRaderaHär hemma är det snö som faller så njut av regnet.. ;)
P & K på er!